.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امنه نوسان افزايش قيمت‌ها در بازار آتي به 5 درصد رسيد
سكه اوج گرفت +قیمت

تحليلگران بر اين باورند همسو با بازار نقدي، روند قيمت‌ها افزايش محسوسي داشت و به دليل محدوديت‌ها در خريد همچنان فشار روي خريداران است؛ اين در شرايطي است كه مطلعان از اينكه دولت نسبت به كاهش قيمت‌ها و عدم تعهد به تزريق ارز و سروسامان دادن به وضعيت بازار ارز رفتاري از خود نشان نمي‌دهد، گلايه دارند. برخي با اشاره به پارادايم موجود از رسیدن قيمت دلار به سطوح بالاتر خبر مي‌دهند و بر اين باورند دولت از تفاوت نرخ‌ها سود مي‌برد و شرايط براي افزايش قيمت‌ها هموار است. برخی متقاضيان دلار اعتقاد دارند روند بازار بيشتر به سمتي مي‌رود كه نشان مي‌دهد قيمت‌ها به سطح بالاتری خواهد رسيد.


به نظر مي‌آيد حداقل تا پايان هفته، قيمت‌ها افزايش يابد و ريسكي خريداران را تهديد نكند. البته به معامله‌گران توصيه مي‌شود آنهايي كه موقعيت فروش پاييني دارند سعي كنند در اولين فرصت موقعيت‌هاي معاملاتي‌شان را ببندند و فعلا بيرون از بازار باشند، اما آنهايي كه موقعيت خريد دارند به دليل تحركات مثبت ريسكي براي آنها احساس نمي‌شود و بهتر است با شناسايي سود، مبادلات خود را پي بگيرند. در شرايط كنوني معامله‌گران بازار آتي از اين مي‌ترسند كه بازار دوباره با افزايش قابل توجه قيمت رو‌به‌رو و فاصله قيمتي زياد بين دو بازار نقدي و آتي باعث شود فشارها روي مديريت قراردادهاي مشتقه بورس كالا بيشتر و گمانه‌زني‌ها در خصوص تعطيل شدن بازار دوباره مطرح شود.
البته همواره فشارها روي بازار زياد است و يكي از پارامترهاي اصلي در اين ميان، توافق يا عدم توافق سياستمداران است. تحليلگران بر اين باورند همه فاكتورهاي موجود حاكي از آن است كه تحركات مثبت ادامه دار خواهد بود، با تمام اين اوصاف نبايد از تغييرات بازار جهاني طلا نيز به راحتي گذشت.


در مجموع در بازار ديروز در شرايطي قيمت دلار هر لحظه با قيمت جديدي به ثبت مي‌رسيد كه به اعتقاد معامله‌گران شرايط افزايشي قيمت‌ها چه در بازار ارز و چه در بازار سكه همچنان استراتژي اصلي است و در هر صورت بايد به اين نتيجه رسيد كه قيمت‌ها صعودي خواهد شد؛ به طوري كه سكه سررسيد دي‌ماه با ثبت دامنه نوسان مثبت 5 درصد در محدوده يك ميليون و 356 هزار تومان تا يك ميليون و 400 هزار تومان، سررسيد بهمن‌ماه با افزايش 99/4 درصدي در محدوده يك ميليون و 450 هزار تومان تا يك ميليون و 495 هزار تومان و سررسيد اسفندماه با افزايش 98/4 درصدي در محدوده يك ميليون و 540 هزار تومان تا يك ميليون و 587 هزار تومان قرار گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.